Tankar

Nu är jag här igen! Jag måste komma tillbaka hit för jag är så himla frånvarande, tumblr och skolan tar över mig.
Skolan är snart lut och det är väl skönt på sätt och vis men det värsta är egentligen att vi kommer få saker att göra när vi kommer tillbaka……

Okej, jag har absolut ingenting att säga…. eller jo.. vältränade människor är som en varböld på den svenska välfärden. De är lika underbara som människor som blir seriöst bra på bild oavsett om bilden är tagen nerifrån eller från den mest smickrande vinkeln.
Jag har inga belägg för mina uttalande… Jag talar ur själen.
Image
Precis som jag. Skoja.
Det här gör vi i skolan:
Image

Image
Image
”Maaaaaauuud, I love you!!!”

Image

HÄJDO, JAG KANSKE SKRIVER MER OCH BÄTTRE NÅGON ANNAN GÅNG

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Tankar

  1. unkalsong skriver:

    DITT BÄSTA VERK!

  2. God damn mad dog! skriver:

    Hahahaha jack black… finis<3 jag tänker att nästa blogginlägg skulle kunna va nått svart och svårtolkat, kanske typ existensiella tankar i bilder?

Kommentera

