Fångad i landet ingenstans

Hej på dig, jag har inget direkt att säga just idag… Har så himla ont i fötterna, måste skaffa nya skor, mina skor är så jävla svåra att balansera i. Jag ramlar på riktigt ibland, eller du vet, jag vrickar typ fötterna. Pinsamt på allvar.
Lite bilder från idag, lite tråkigt kanske

20120508-183906.jpg

20120508-183932.jpg

Och sen dagens babe, the love of my childhood Alastair Mackenzie. Excuse moi ifall jag är tråkig. Tips tack!!

20120508-184123.jpg

Det här inlägget postades i Drömmar och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Fångad i landet ingenstans

  1. God damn mad dog! skriver:

    Ooo fina bilder! Du borde göra ett varje-timme-inlägg me bilder! ok vet ett projekt men fett kul ju. eftersom du nu ber så kan ja ju säga att mika är en klassiker. eller vänta vänta danske bonden!! eller har han vart dagens babe redan? shit han är fan årets bonde. årtiondets bonde!!

Kommentera

