måste bara få ur mig all glädje

Jag vet inte hur bra det är men jag mår typ sjukt okej… Det är inte amazing men om någon skulle fråga skulle jag i alla fall svara mer än ”det rullar”.
Kolla, jag hade världens tur och kunde gå till skolan i morse och allt var lätt och så på svenskan och jag kände mig som bamse (snäll å så).
Lunchen var dock äcklig för jag hatar fransk tomatpuré med ris och lektionen efter sög för läraren är liiiite utvecklingsstörd, inte så att det finns nedskrivet men med min erfarenhet kan jag lätt se vem som är liiite efterbliven, och vem som borde vara lärare. Inget illa menat:)
alltså, seriöst, jag tar mitt hipsterprojekt på stort allvar

Buuuuuut, sen när jag säger till gympaläraren att jag vart sjuk bad han mig ta en promenad…. hem!
Jag ba:  ”Peeeeeethaa, I have this awful feeling in my lungs and I have a lot of snor coming down my nose-ränna..”
och han ba: ”Okej, ta en promenad, hem!”
jag va: ”Wow, u R the best, thank you.. or I mean, this is what I need…. *hosthost*”

Okej, nej vad jag är tråkig…. seriöst. Jag är sämst.
Äh whatever…. jag gick hem och gjorde ingenting, sen kollade jag på en film som heter THE DECOY BRIDE! jag fattade hur det skulle sluta när jag läste baksidan men jesus vad jag gillade den….
Fyfan vad jag älskar den.
Okej, den handlar om en tjej som återvänder till sitt barndomshem på en ö för att vårda sin mamma. Just då ska ett kändispar åka och gifta sig i smyg på den ön. När kändisbruden ser en paparpazzi rymmer hon för dagen och tjejen som just återvänt måste spela brud för att paparazzin ska ge sig i väg…….
Och det är.. på den banan..
Dylan Moran spelar ond tidningsägare, Kelly Macdonald spelar tjej och David Tennant (aka Doctor Who) spelar kändiskillen…
+ en Fiona från Smack the pony som spelar en assistent.

Nåååå väl, imorgon är det nationella provet i LÄSFÖRSTÅELSE. vilket betyder att jag inte kommer kunna läsa imorgon. alls… jag kommer ha dyslexi i en halvtimme…

sen ska jag bli sjuk och gå hem… ta en promenad… hem..

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till måste bara få ur mig all glädje

  1. God damn mad dog! skriver:

    Jaaa du är (typ) frisk!!<3<3 gillar dehär me hipsterprojekt? vill veta mer. låter bra. Å filmen låter ju asbra vill se!!! ska se. hoppaz du har det fett.

    big trouble: dagens crush?? förstår att det är svårt att alltid ha detta krav. ska därför underlätta för dig och ge föreslag. Peeta i hungerspelen!!! annars kommer ja inte på nån förutom klassikerna. shit tom man har hjärna idag

  2. God damn mad dog! skriver:

    va ett radioprogram?? asså faab vill gå media. å maxat vadå ska du spela in värsta repotaget? måste få höra när de e klart!!

  3. Nora skriver:

    Alltså Peeethaaaaa <3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3

Kommentera

