jag antar att det är dags att ta nya tag och bara släppa de tagen som sitter fast i en….

Jag har haft svårt att skriva nu ett tag vilket suger… Senaste gången var den första april… tror jag.
jag tog bilden ovan när jag var på ett väldigt obehagligt humör

Jag har blivit förföljd av den otäckaste av alla känslor, känslan av att man har en manet i brösten, en manet som rullar omkring och ibland kastar upp lite slem i halsen på en.. Dessutom känslan av att man måste få ut den…. MAN HOSTAR OCH HOSTAR, men den ligger kvar och skrattar HÖGT… vilket gör att man hostar mer. GAAH… jag blir galen.
Dessutom har den skickat elektriska signaler till min hud vilket gjort att jag haft HÖG FEBER.
Jag har kollat på för mycket Black Books så jag är på detta humöret:
vilket… kanske märks när jag skriver.
Jag ska få en iPhone, jag är jätteglad för det men jag bryr mig verkligen inte just nu ändå för den kommer ju aldrig och därför har jag inget att vara glad för……
Innan ni dömer mig för att jag tidigare sagt att jag aldrig tänkt skaffa en sån tänker jag säga åt dig att hålla käft för jag bryr mig inte om åsikter kring min nya babe, jag fick den i ett erbjudande och den är otroligt mycket mer gratis än vad min nokia har varit… Jävla kontantkortsutdrivare!!!!!!!!!!!!!

Jag såg en fantastisk film som heter Lars and the real girl..
Så jävla gullig, jag blev tossig av den. Ryan Gosling spelar en gullig men udda kille som bor i ett garage. Han närmsta familj är rädda att han blivit för isolerad för att kunna ha ett socialt liv, tills han säger att han hittat en tjej…
Han har hittat en flickvän över internet, hon är en sexdocka, och han tror att hon är en riktig kvinna.
Det är helt sjukt egentligen, men ju mer man ser av den desto bättre och mer verklighetstrogen blir den…
I love this!
Så gulligt att jag dör.

Puss och hej.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till jag antar att det är dags att ta nya tag och bara släppa de tagen som sitter fast i en….

  1. God damn mad dog! skriver:

    shit nice! ja ska typ också få en smartphone av pappa. känner mig också fan helt delad på mitten azo.

Kommentera

