I’m where the wild things are

Å jag önskar jag kunde tömma mitt hjärta just nu men det kan jag fan inte..
Grejen är den att jag vill säga exakt vad som händer i mitt liv just nu men om jag gör det kanske det finns någon liten spion som ser det och det kan bli pinsamt.. Ååååh… I really wanna tell ya’all (hahahah, jag har blitt alldeles amerikaniserad..)
Nu gör jag det så himla jobbigt för dig som blir nyfiken.. Tihihihih….
Skitdetsamma.. mormor har bakat kakor och jag är så sjukt pepp på att äta upp ALLA på en gång, och lite mindre pepp på att få dåligt samvete efteråt och tänka att jag vart dum!

Nog om det, ååååshi…
Jag har det bra på skolan men jag är fett trött på att vara lost och det är lite synd att man gör det. Lite som det alltid känns när man är ny…
Jag älskar det faktum att jag kan skyller på att jag är ny typ. Ifall man inte fattar så kan man ba: Jag vet inte vad det är för jag är ny.
Jag kommer få panik när jag inte är ny nå mer, då kommer alla se hur naturligt dålig jag är på saker å ting som alla andra kan.
Alla älskar att plugga, jag kan inte plugga….
Det är nästan som att alla har någon masokistisk inställning till plugg,
”Å idag måste jag plugga, fy fan vad jobbigt…. jag orkar inte, jag kommer dööö… Men jag ska plugga till provet vi har om ett år… :)”
Det enda jag är naturligt duktig på är att blöda näsblod, det är helt otroligt egentligen, jag kan spendera timmar tillsammans med mitt blod och bara mysa liksom. Idag var jag tom tvungen att stanna hemma. Det var mer så här, *bzz bzz*
”Mamma, Alva är sjuk.”
mormor ba: Okej, det är du också, fast gå.. Men om du börjar blöda näsblod så måste du hem för det blir för mycket..”
Och 30 sek senare rann näsan igen… Whoooohooh..

Shit detsamma, jag ska träffa min älskade fina snygga fantastiska Guddotter idag… ELLA!!!
VISST ÄR HON SÖT?!?!?!

och sen har jag tatt lite påsk bilder, de första är roliga.. för jag kände mig verkligen inte som en ELLE-modell hehehehe
mmmmm l’AMOUR

SEN:

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till I’m where the wild things are

  1. God damn mad dog! skriver:

    Shiit orkar inte när du skriver så skvallertanten i mig vaknar till liv!! fast ändå nice om det är något bra!! Mm ja kör också på jagärny-grejen fortf ibland. får fan lägga av snart asså kommr typ göra de i 3an också. Vilken tuss till guddotter du har!! Fina påskbilder! längtar till våren fett mkt nu. varför påsk föresten? du ba pallar inte vinter mer

    • jag kan skicka ett meddelande till dig på facebook om du frågar snällt. jag vill bara inte skriva något på bloggen som jag kommer ångra ifall nån ser.
      Asså hon är sjukt söt!!!!!!
      tack!!!! jag längtar till påsken för det är så vårigt och vackert….
      pallar klart nej vinter.

  2. Nora skriver:

    Weeeeiiiiii nytt inlägg, tycker vi har det bra i skoliz, vill ibland gömma mig med er och prata om alla i klassen. pusssss!

Kommentera

