ƒu©k ı† // ©®ıs

Jag har blivit så himla svår så jag skriver allt med knasiga bokstäver. Bara Skins fanatiker fattar vad jag menar med titeln på detta inlägget.
Jag har blivit väldigt simpel i huvudet, det är lite synd för jag är annars.. också simpel men har blivit mer simpel.. Mer… dum.
Förut var jag deppig och jag tänkte hemska tankar men när jag inte är det så blir jag alldeles tom och dum. Jag behöver deppet för att kunna hålla hjärnan i styr. Tex nu, jag sitter bara i kökssoffan och gör ingenting… Pratar med dig eller hur. Du som läser detta..
Is this the best we can do?

OJ JAG SPARADE HELA INLÄGGET SOM ETT UTKAST FÖR EN VECKA SEN.. Allt ovan här i alla fall.. Bäähä.
jävlar vad deppig tjej…
Haha, nej nu är allt bra. Börjar klockan 12 ungefär.. idag.
Mimmi är sjuk och ligger hemma dårå, det börjar vara så ofta nu. Hon stod i köket med ett par shorts som skar in och skrek på katten när en byggjobbare tittade in. Herregud, vad kan dom tänka.
Alla är hemma hela tiden. Pratar med katten…. Är allmänt konstiga. De måste ba: Nu åker vi upp till psykfallen på femman igen, alltid lika kul.

Jag somnade runt sisådär 3 igår för att jag var så jävla kaxig över att jag hade sovmorgon. Jag tänkte inte att de skulle borra i väggen där jag har huvudet.. Vaknade klockan sju. This is how I feel:
Okej, imorgon är det Alla hjärtans dag -> och det är en tisdag… Borde vara en fredag tycker jag!!!!
Jag har laddat upp till hundra här, jag åkte till Barbados och tog romantiska bilder och jag är väldigt nöjd. Jag ska lägga upp dem på match.com lite senare. Who can resist me om jag bara får fråga det..

Där fick halva svenska folken kåtslag på en å samma gång.

Jag tycker egentligen att Alla hjärtans dag är en onödig högtid.. Eller högtid. Det är bara amerikaner och dagisbarn som satsar. Eller jag klippte ut ett rött hjärta och skrev: tilL mAMWa ok miimi
inte nu, på dagis menar jag. Skulle göra det nu och Mimmi skulle trycka ner det i halsen på mig å be mig dra åt helvete. I princip.

en fråga nu då..
Vad ska ni göra imorgon?
Och
Om ni skulle gå ut med nån, (anyone really) vad skulle ni hitta på då om du fick bestämma?
och sista:
Vad tycker du om Alla hjärtans dag egentligen?

dagens babe, tusenfalt.. en tidigare nominerad kärlek…… och en till sak, imorgon kommer jag nog nominera årets kung..typ.. yää
Dagens:

dör så snygg.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till ƒu©k ı† // ©®ıs

  1. unkalsong skriver:

    tjoho nytt inlägg!

  2. God damn mad dog! skriver:

    Ånej stackars dig som kände dig som katten i flingskålen. Fast söt o de e ju utsidan som räknas liksom am i right??? snygga strandbilder, du kan ju hantera kameran efter din tid p rytmus lixom.

    Ok vet inte om ja ska skriva va va gjorde igår elr va ja ska göra imorgon men säger va ja gjorde igår. Det var en bra dag för sedan i måndags så har ja gått upp 10 min tidigare än vanligt och gjort leverpasterjsaltgurkamacka o de e så jävla gott så dagen startade bra och det var inte så kallt ute o jag fick äta gelehjärtan o titta på t mighty boosh me crazy cangaroo. Om ja skulle gå på date skulle jag vilja göra nått spexigt typ gå…på skansen? kul kommer inte ens på nått. elr jo kanske du vet rulla i en såndär stor plastboll ner för en backe? Ok och jag tycker alla hjärtans dag e lite jobbig för alla ska ba ”åå ja e så sorglig som inte har pojkvän på alla hjärtansdaag” o man ba shit du e en egen individ chilla. Fast bra att man kanske får gelehjärtan. Hur var din dag? kraam!!

Kommentera

