A lack of comments aye

Kärringar, nu är det dags att vakna, kommentera mera. Om ni inte gör det så lägger jag ner bloggen för jag är en uppmärksamhetshora och behöver ditt erkännande.

Vet du vad, idag var jag hemma från skolan för att jag var sjuk natten innan. Jag gick och lade mig vid 11 och somnade vid 2-tiden. Sen vaknade jag 4 och var så varm att jag satte mig upp.. Då vaknade mormor i rummet brevid och gick upp (för hon brukar vakna 4-5 ibland, hon är sjukt morgonpigg) och jag ba: Guuud hjälpe mig, jag svettas som fan.
(jag hade jättelite täcke på mig så det var inte fusk) och mormor sprang fram till mig och kände på pannan och konstaterade att jag hade feber… Så hon lade en trasa på min panna. 7.30 nästa morgon plingar det på dörren och det är elektriker som säger att de ska vara hos oss till 3 och att elen stängs av… Även om jag visste om det kom det som en chock. Igen. OMG.
Jag som kände mig sjuk var jätteledsen och spenderade resten av dagen i grannens lägenhet. Dog.
När jag går ut ur grannens lägenhet (som en eremit som möter världen för första gången) står det en väldigt vacker elektriker framför mig och han kommer ut ur MITT hem.
Jag sittar på honom i 3 sekunder och går sedan (långsamt och misstänksamt) in mitt hem. JAG MISSADE HONOM.
Jag är deprimerad i ca 10 minuter och sitter på golvet och leker med dammet som byggjobbarna lämnat efter sig.. DÅ plingar det på dörren. Jag hoppar upp och stirrar mot hallen. Dörren flyger upp och någon ropar ”Hallå?” Jag svarar: ”Haaaloooo” (som en vilsen och uppgiven 50-tals flicka..)Mannen i dörren skriker ”Halllååååå” igen… Jag svarar: ”Halloooo…” Han ropar: ”Det är jag…elektrikern!!” jag stirrar mot dörren igen.. Han vänder sig mot mig och ser mitt skräckslagna ansikte..
Mormor kommer mot honom och frågar gossen hur det är fatt. Han säger till henne att han glömt en stege… Jag tar sats för att hjälpa prinsen med stegen men hoppsan, det gjorde jag i mitt huvud för jag stod helt stilla och glodde (lika rädd som förr). Han kollar på mig och ler, han säger: ”och en tröja, om ni ser den…kan ni ge den till mig… det står ‘elektriker’ på den.” jag nickar hysterisk och ser honom gå.
Jag vänder mig om och på stolen ligger en tröja med texten ”elektriker” jag skrattar ont för mig själv… mahahah imorgon ska jag ge den till honom… mahahah!!!
Vet du vad, imorgon ska jag banne mig i helvete försöka komma i tid till skolan. + jag och Alvino kanske får plats på globala!!! Kanske!!!!!!!! Kanske.
Ååå… btw, som en respons till Emma, jag kom på att jag har Donnie Darko hemma så jag ska se den. Mimmi har sett den och har hajpat den och Jake Gyllenhaal, hon har hyrt alla filmer han vart med i och hon har vart superkär.. Det är hon än.

I guess… Jake Gyllenhaal blir the crush of the day.

teehhee

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

20 kommentarer till A lack of comments aye

  1. Nora skriver:

    ÅÅÅ, AJ LAV JU!!!!! Hoppas ni får plats på globbiz❤

  2. A-bone skriver:

    GUD vad jag avundas din dag, nåväl. Tillbaka till mig. Min dag var nog den värsta sedan dagen hundparken gick under. VÄÄÄRRREEE men din text gjorde mig gladare:) Hoppas Hoppas Globala!

  3. unkalsong skriver:

    SEVADJAGKANGÖRA

  4. God damn mad dog! skriver:

    ahahahaha orkar inte skrattar konstant under elektrikerhistorien. Känner verkligen med dig att ha missat honom!!! Du borde behålla tröjan. Föresten bra o sätta krav på sina läsare! Det är ett tecken på intergritet! (? skojja har ingen aning men tecken på nått iaf). Feeeeeett me globis hoppas hoppas hoppaz! säg till när du vet mer! Föresten hur kan mna ha donnie darko hemma och inte se? crazyy. Döör du borde väl ha sett klart den vid det här laget? mitt bästa är när de går på bio o hon somnar o de som händer sen. säger inte va som händer utifall du inte sett klart men du fattar ju iaf om du har. Annat jaketips: day after tomorrow!

    • hhahahah jag vet så sjukt… bara det att jag vet inte om det var hans polares tröja eller hans… han kompis var gammal… usch usch…
      hahah, jag fattar inte så mycket av filmen…. asså.. är i slutet nu när han tydligen ligger i sin säng och dör av motorn som rasar in genom hans fönster… satt hans syster på det planet? dont really get it

  5. Crazy cangaroo skriver:

    Jag ska bättra mig jag lovar!!!!! Don’t ever stop blogging!! Jag har alltid haft ett dåligt självförtrående gällande bloggkommentarer men ska jobba på det. Kan ju inte mista min favoritblogg pga ett sådant tragiskt tillkortakommande.

    Du måste ha den tjusiga elektrikern! heja!

  6. God damn mad dog! skriver:

    Nejnej det gjorde hon inte. Jo men när jorden skulle gå under (om den nu skulle göra det) så åkte han ju tillbaka i tiden, det enda han ändrade var att han inte gick ut o då dog han ju liksom.
    föresten alva HUNDPARKEN så också mitt värsta moment!! försökte hänga på danska för ba nåra veckor sen men gick fett dåligt o de va inte ALLS som det varit!! + va ba ja o 10åriga danska som jag inte förstår

  7. God damn mad dog! skriver:

    hanni en fråga om man säger world på värsta scottish tror du de inte säger typ weeld då? ( det är faktiskt relevant, not that random as you think i am girlfriend)

  8. God damn mad dog! skriver:

    aa okej sant. fuck it. asså va ere me mig hittar på för mkt o låttsas sen att de är brittish. har fler på lager. typ utala knew o new som noo. fast tänker aldrig säge njeev för de e så jävla fult

  9. Crazy cangaroo skriver:

    åh tack för låten, känner genast strykan! kommentarerna kommer rulla in!

Kommentera

