Äsch då… Bilder 2.0

Girlfriends, jag vill visa er mina bilder nu.. Även om jag inte har gett dem till min lärare vill jag ändå visa… Det är jättemärkligt för jag vill egentligen inte visa något för jag är rädd för reaktionen men jag vill ändå visa för att visa bara…


Det där är mina bästa bilder tror jag!
Jag har kommit på något, jag ska inreda mitt hem i framtiden så att det ser ut som att jag bor i ett varmt land… Jag ska ha färger i mitt hem… Som i Afrika, där brukar man ha turkosa väggar, och det ska jag också ha!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Äsch då… Bilder 2.0

  1. God damn mad dog! skriver:

    Ooo fina!! Spec sista var så ball o snygg fattar aldrig hur man lyckas med sånt. hur gjorde du? haha du kan göra typ turtorial! å fett kul o se vad du har gjort liksom har inte sett så mkt innan direkt!

    • Vad bra att jag gör dig nöjd! Man ställer in slutaren i kameran så att den är extra känslig, på samma sätt som du gör när du ska fota ljus som ska flamma… Låter komplicerat, men det gör att allt som rör sig fastnar på bilden och om man rör sig så fastnar alla dina rörelser i bilden och man blir genomskinlig….

  2. God damn mad dog! skriver:

    Cool! spökeffekten

  3. God damn mad dog! skriver:

    Förslag på dagens crush: Jake Gyllenhaal!!!<3<3<3<3<3 såg donnie darko i förrgår o dog.

  4. Nora skriver:

    Jättefina tycker jaaaaaag! Älskar när jag kommer på att jag glömt bort din blogg!❤

Kommentera

