Dan före dan före skoldan.

Lads n’ lassies, guys and dolls, ladies and gentlemen…. Damer och herrar, pojkar och flickor..

Min dag har varit fab.
Åh, nej vilket fult ord!!! This day has been F A B U L O U S!
Det är sant faktiskt, den var rätt kall men lätt en utav de bästa dagarna på lovet.
Lite synd att den kommer att få ett sånt hemskt avslut bara, det är de jobbiga tankarna om DA SCHOOL!
Visst, man ska inte klaga för mycket men hallå, jag börjar 8.30. I morse vaknade jag 11 och somnade om.. Man försöker hålla ögonen öppna men det gör nästan ont. Usch…
Obs. Bilden ovan är inte dagens crush. Bara något underhållande att vila ögonen på i väntan på TCOTD!!!!!!

Jag tänkte göra en liten lista (yaaaaaaay!!!!!) på mina största rädslor. När jag har gjort den listan ska DU också göra en lista med dina största rädslor.

† Jag är livrädd för ormar, fast inte själva slangen(kroppen) utan huvudet mest.
† Jag tycker att det är läskigt att vända ryggen till i en dörr när det är mörkt i rummet på andra sidan…av dörren..Fattaru?
† Jag är livrädd för att befinna mig i situationer då jag tvingar tala engelska inför svensktalande, vuxna människor… Med en engelsktalande person…
† Springa stafett.
† Springa stafett och behöva hoppa hopprep också.
† När man flyger singel och man inte känner någon annan på planet, OCH DET BÖRJAR SKAKA SOM FAN…
Gud ba:
‘‘Meeehee, you are going to die, you asshole. See you soon!’’
Jag ba:
‘‘Jag kommer aldrig träffa min familj igen, jag kommer dö ensam och den jag dör bredvid luktar mök. Det kommer göra ont och jag är bara lagom rädd!!!!’’
Gud ba:
‘‘No shit sherlock, my son got crucified and I love my job.’’
(SYRSOR)
‘‘Aaaaaah, JUST KIDDING, we’ll arrive at Stockholm Arlanda in 5 minutes. At least I had a good time.’’
-.-

Jag var absolut tvungen att skriva det där!

Dagens Crush är……………….på delad första plats med James McAvoy, Sam Mctrusty, Dylan Moran, Gerran Howell, Jim Sturgess och Keira Knighley………………..
Herr Eddie Redmayne! Minus bruden på hans axel.
Han är en riktig sötnos.
En låt som ni bör lyssna på är en låt kallad: ‘Somebody I used to know’ av Gotye.
Hejdå.

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Dan före dan före skoldan.

  1. God damn mad dog! skriver:

    Å han va ju me i the heartrobes! dina rädslor va ganska bra vissa, jag har liknande! här är mina:
    – Missa tåg och flyg. ryser av o tänka på.
    – Inte ha några vänner i ny klass.
    – Aldrig kunna bestämma mig vad jag ska plugga o göra så typ tar sabattsår tills ja e 30. Ok ingen rädsla men känns jobbigt iaf.
    – Börja gråta av att någon är elak i skolan! (mm mkt skolrelaterade rädslor, inte bra)
    – Bli lurad!
    – Prata i telefon me någon annan än vänner o familj.
    – att ha sönder en dator. vilken som helst.
    – att ha sönder något som inte tillhör mig.
    – pinsamma situationer
    + under stress typ allt som har med någonting att göra. då ere hard times.

    • Åh, gud- dina var verkligen bra… jag ryser lite av att läsa det för att det är så jävla jobbigt!
      Att tala i telefon med någon avlägsen släkting eller en kompis till ens förälder blir alltid awkward… usch och blä!
      Shit… missa ett tåg….. panik.. Var ju nära att missa ett plan när jag var ensam i London.. . . Det var skräck!!!!
      Började nästan gråta när en i klassen var bitchig mot mig.. fastän jag visste varför… buhu..
      och när man hade en normal konversation med isak, man kände sig alltid dum.

  2. A-bone skriver:

    Alltså jag insåg typ nyss att jag måste gå till skolan. Det var läskigt.

  3. God damn mad dog! skriver:

    aa det är typ därför de känns jobbigt o resa!! haha precis!! jag blev skitledsen en gång på franskan för min lärare typ krävde för mkt av mig va så jävla jobbigt visste inte vad jag skulle göra.

Kommentera

