Okeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

Bambambambambambam!
Girls and women and ladies and nuns,
idag sänkte Gud sin hand över mig och sa att jag har en uppgift att utföra, jag ska kröna THE CRUSH OF THE DAY här på EN RIKTIG BLOGG! (känner att rösten i mitt huvud har övergått från att ha vart min egen till en hetsad radiopratare.)
Gårdagens crush of the day var SAM MCTRUSTY, eller typ the crush of the weekend. Men jag har krönt en ny kung, åh MITT LAND SKULLE VARA ETT VACKERT LAND OM DET BARA FANNS! MAHAHHA….
Men innan jag gör det tänker jag säga något annat:

OM DU FICK EN DAG ATT GÖRA OM VÄRLDEN…………. VEM SKULLE DU GIFTA MED DIG MED DÅ!
åh pinsamt om ni såg hur mycket jag skrattade när jag skrev det, det är inte så kul men jag kände mig ond… nej men allvarligt,
ehm, jag har helt glömt bort vad jag tänkte skriva… JO

Om du fick ändra dig själv (inte helt, men finjustera) vad skulle du ändra på/eller lagt till i ditt liv?
Namn?
Land?
Hem? (slott, herrgård, koja i trädgården whatever..)
Talanger? (bäst i världen på att dansa eller spela trombon)

Jag skulle heta Hannah (något coolt, kanske något med Mc eller typ Francolio (hahah markolio) skoja, eller inte. eller asså NÅT COOLT!!!!!)
Jag skulle vara 171 cm lång och ha superlångt hår, och sen inte ha några leverfläckar på armarna, no offence till dig som har det men jag är typ extremt fläckig. Jag skulle nog komma från Storbritannien eller om det krisade sig kanske Irland eller i värsta fall Frankrike- i värsta fall….
Jag skulle bo i ett radhus, OCH HA OBEGRÄNSAT MED PENGAR SÅ ATT JAG KUNDE RIVA HUSET JAG HAR HÄR I SVERIGE OCH BYGGA EN HERRGÅRD (moahahahhahahahhahahahaha) DÄR.
Jag skulle vara bäst i världen på att dansa och vara rätt bra på tennis (bara för att svassa runt i 1 dm-långa kjolar och säga att det är träningskläder mihihihi… Jag skulle vara otroligt ombytlig så att jag kunde spela alla instrument i världen för att kunna umgås med alla snygga musiker och senare extraknäcka som OSCARS-NOMINERAD skådespelare!

how about you?

Snyggingen of the day?
Dagens snygging är Nicholas Hoult när han spelade (säkert) en ooootroligt betydande roll.. säkert… ANSIKTE ANSIKTE.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

20 kommentarer till Okeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

  1. God damn mad dog! skriver:

    Ok! tony! det var ju han som kom upp när vi googlade young hugh grant? fattar inte de är ju inte ens lika. okokok om jag får bestämma skulle jag heta mitt vanliga namn för skulle få identitetskris av o byta. Jag skulle också bo i brittland, jag skulle ha våning i London och hus och herrgårdar lite var stans runt om i landet. jag skulle även ha ett ställe här i stockholm! Jag skulle vara astronaut och åka upp o va i rymdstationer, och när jag inte gör det är jag väl rockstar o skådis o hjälper astrosarna när det krisar. Jag skulle vara fett bra på trumpet och kunna simma o hålla andan i 5 min. Dansa vore inte fel att kunna, och springa mot en vägg o göra en volt ( fattar du? kar ge grundligare förklaring annars) och aldrig va svettig när man fryser. vet inte om de räknas som talang men e så jävla obehagligt.

    • Som respons till denna mycket omtyckta kommentar- sounds like a stoating idea man! (glasgow slang)
      vad fan det är fantasier, everthing is possible!
      Jag skulle kunna vara lite psychic! asså, ha lite kontakt med andar… you get it?

  2. A-bone skriver:

    Jag skulle heta vadfansomhelst von vembryrsig af bajsviktigt, skulle äga hela världen alltså kunna bo varsomhelst, vara förlovad med alla och se ut hursomhelst, det spelar ingen roll för alla vill ha mig ändå:)

  3. God damn mad dog! skriver:

    haha a-bone tar livet med en klackspark som krönikörerna på DN skulle sagt. asså pally typ ghostwispererer? det förutsätter ju att det finns andar också. läskigt, vill inte leva i sånn värld!

  4. God damn mad dog! skriver:

    Eeh ursäkta va e re för fel me drottning?? vill ni bidra till patriarkatet?? va? bli män bara för att ni ska börja regera o makta! äee

  5. God damn mad dog! skriver:

    mm love’m. du kan va ett medium kanske det heter!

  6. God damn mad dog! skriver:

    men då borde de ju heta..kungdrott erl nått

  7. God damn mad dog! skriver:

    meh, de e som o ba jag kallar min fitta för kuk för att ja tycker att fitta är fult typ!!

Kommentera

