Livet på andra sidan nyåret

Okej, allvarligt talat. Igår gick jag in i väggen. Inte på det sättet att jag bröt ihop. Jag gick in i väggen av lust. Kan man göra det? Har ingen aning men jag gjorde det i alla fall!
Känner mig som en liten Elvisfitta. så här såg det ut! (WORDPRESS SUGER, TRYCK PÅ BILDEN NEDAN FÖR ATT SE DEN RÖRA PÅ SIG!)
Blev nyss uppringd av Victoria’s secret.

Dem bad mig sluta skicka bilder.

Anledningen till varför jag gick in väggen var detta:
asså, kan ju bara tolkas på ett sätt: DITT JÄVLA SJÄLVGODA AS……
men han är snygg, och om du inte tycker det då kanske du inte gillar bilden för han är så jävla snygg… och om du hör honom prata så dör du…
Han pratar som James Mcavoy. Han kommer från Glasgow. AAAAAA, nu blev det liiiite mer intressant va!!!
önskar jag tagit den här bilden……
-Innan han frågar mig hur gammal jag är och jag säger ”46 och ett haaaaalvt!!!! Lovar!!” och sen kommer som en följd av hans röst…. ”Åååååå, klimakteriet…. haschablascha” *dunderdubbelhaka!!*
😀 = (asful smiley för att förtydliga min oskuldsfullhet)
”My name is Sam Mctrusy and I am way hotter than you.”

Det här är kul, jag är den i bakrunden!

Alla som inte gillar sån musik kommer ba: OMG, Hannah, det här är fucking jävla Green Day… kom igen, SEN NÄR?? Vi pratade om moral igår.

Nog om detta, hur är det med dig?
p.s OM EN GIF INTE RÖR SIG, TRYCK DÅ PÅ DEN!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Livet på andra sidan nyåret

  1. God damn mad dog! skriver:

    Hahaha! bästa med din blogg, alltid en ny crush. asså just Mcnamn gör saken bättre

Kommentera

