Om förhållanden

Jag vill inte göra en tabbe och säga något opassande som ger mig fiender för livet men-
när jag satt idag och filosoferade kom jag att tänka på något. Människor i förhållanden är skyggare än såna som lever i det fria. Jag menar inte att singlar är Bergsgorillor som hoppar omkring i ekstas och luftar kulorna 24 timmar om dygnet. Det jag menar  är att de som är i ett förhållande är så bundna, fast vad jag egentligen menar är att de flesta är tråkiga. (Alla förutom Hanna)
Jag gick igenom några kontakter på facebook och det stod ”I ett förhållande”, jag tänkte,
”Well fuck you, du är nog oälskad av dina föräldrar och bekräftas endast av sex och förföriska lögner om hur vackra dina ögon är, ditt giriga rövnylle. Kom till mig så ska jag berätta hur det ligger till.”
Jag har kommit fram till att jag aldrig vill binda mig någonsin, jag vill aldrig lägga upp bilder på facebook när jag blir oralt våldtagen av en kille jag träffade 14 dagar tidigare och jag vill verkligen inte behöva skriva saker som: 34 timmar med dig älskling, nu vet jag vad kärlek är❤
När jag var liten tänkte jag att när jag blev äldre var allt skrivet i sten att jag skulle ha en massa ritualförhållanden med såna som liknade Hugh Grant och föda 2 barn, en pojke och en flicka utan att behöva ligga med honom. Bara en blick från min formgjutna drömprins och jag skulle vara befruktad som jungfru Maria. Ja lika lätt som man säger DON’T TOUCH ME.
Jag var lika mycket moraltant då som nu. Jag vill ha barn någon gång framöver… Om inte det kan jag jobba som en sån där pedofil-nalle på tivolin som tafsar på småungar i utbyte av ett fotografi. Hör du hur vidrig det låter.
Men jag är på ett så dålig humör att jag inte kan motstå kraften att förstöra andras liv totalt.

Jag är inne i en period i livet just nu, en blödarperiod. Det är näsblod. Idag tröttnade jag, så jag lade mig ner på badrumsgolvet och lät det rinna… När det rann rullade jag mig i det så att jag såg skitläskig ut, sen fick jag lite i munnen och då gick jag in i köket och sa: Jag åt min lillasyster, nu är det din tur moahhahaha.
Ingen garvade.. Tror någon vred sig lite av en uppstötning. Reaktionen blev inte så överväldigande som jag hoppats.

Alla tänker: Vi förstår varför hon är så off med ladsen, hon är ju lika mogen som en nykläckt kyckling.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Om förhållanden

  1. H skriver:

    Tack för mitt fina undantag! Haha dog lite när jag läste blodgrejen😉

  2. God damn mad dog! skriver:

    Aa hatar fbkärlek! det blir trashigt hur man än försöker. Jag skulle skrattat. haha, å önskar nån syrra skulle gjort de p julafton.

Kommentera

