Frågestund

Kära vänner… Jag fick några frågor som jag nu skall besvara!

-Vilken är din favorit julfilm? eller/och värsta julfilm?
Svar: Hmm, egentligen borde jag kanske säga att Love actually är min favorit julfilm, men jag antar att jag delad förstaplats går till Love actually och The Holiday, för att jag är så jävla blödig och söker efter den mysiga kärleken… I guess. Min värsta julfilm är Tomten är far till alla barnen. Den är hemsk.

-Jag undrar hur du spenderar en ultimat ledig dag. Det behöver inte utspela sig i Sverige du kan liksom åka iväg någon annanstans. Det finns inga gränser!
Svar: En dag är inte tillräckligt för att man ska kunna göra så mycket, men jag skulle nog…åka till sommaren, till en jättemysig trädgård. Där skulle det finnas fågelsång och en massa blommor. Jag skulle springa runt där i en sommarklänning och vara varm och alldeles mysig.

-Vad gör man om man är kär i 2 samtidigt? Kan man liksom va ihop me båda?
Svar: Nej, det ska man inte.. Vem tror du att du är, Bella Swan? Nej alltså, visst kan du vara attraherad av flera samtidigt, mitt tips är att du lär känna båda och sen satsar på den du har lättast att vara med. Jag skulle inte kunna göra det för jag har typ asperger.

-Vad skulle du gjort om du var kär i en moderat?
Svar: Jag skulle inte bli det. Moderater är inte lika sexigt rebelliska. Moderater är så avslipade och har ingen direkt samhällsuppfattning. Men om jag ÄNDÅ skulle begå det misstaget skulle jag inte ta med honom hem och jag skulle inte prata politik.

-Hur mycket blod förlorar du under en månad pga näsblod ca?
Svar: Ett halvt glas ungefär.

-Vad gör man om man vill bli astronaut men har för dålig syn och inte vågar ögonoperera sig? ;(;(. också, om man vill va programledare på mitt i naturen men är pälsallergiker.
Svar: Överväg hur mycket du vill bli astronaut och om det är värt det. Om du verkligen drömmer om att bli det är det ju fett värt.
Om du vill bli programledare för mitt i naturen kan du ta såna här tabletter!

-Varför är din datorkamera uppochned?
Svar: För att min dator är trasig.

-Vad använder du för schampo?
Svar: Elvital multivitamin. Det är inte så himla bra.

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Frågestund

  1. crazy cangaroo skriver:

    hahaha vi är fan soulmates, jag tänkte å alla de tre filmerna när jag ställde frågan!

  2. God damn mad dog! skriver:

    åå fick verkligen svar på mina frågor!!❤

Kommentera

