Irritation

Kära kära kära kära nån.

ÅÅ, herregud vilken hemsk dag det varit idag! Det värsta var att det inte var hemskt alls.

1. Det var så obehagligt, först skulle vi göra nå jävla bedömningsarbete och hissa å dissa varandras skräckhistorier. Hamnade i samma grupp som blääääääämänniskan no. 1.
Kunde inte irritera mig mer…

2. Sen hade jag inget att göra på lektionen efter. LEKTIONEN EFTER DET VAR EN JÄVLA NERVEXPLOSIONSUTLÖSARE.
Jag tänker inte gå in mer på det för det kommer mer…
När vår lärare som skulle ha sista lektionen…äsch det är bara fånigt. Hon kom 10 sent, that’s all.Och… jag fick vänta på 3:an i 20 minuter.
NU KOMMER BADDAREN!

3.  Farmor ringde och sa att hon ville ses på söndag och hon ville ha med pappa också (jag skriver detta för att jag hoppas att den ryska maffian tar honom). Hon hade ringt sin son och han hade inte svarat. DÅ ringde jag upp honom och han svarade (just cuz he’s so scared of me)
Detta är vårt samtal!
Jag: Hej pappa.
Pappa: Heeeej gumman.. hejhejhej HEJ JAG ÄR PÅ JOBBET… (tallrikar går sönder i bakrunden) hur är det?
Jag: Bra, du då?
Pappa: Liiite… stressad…. men
Jag: Farmor ringde och ville ses, vad säger du om söndag?
Pappa: Nejnejnej, DU VET ATT JAG JOBBAR *skitförbannad och snackar asfort!!*
Jag: Bra, då är du ledig.
Pappa: Nu är du ju dum i huvudet, jag har gäster. Men på lördag ska Marias (hans fru) alla ungar komma över på kalkon-fest vi har varje år!
Jag: Vänta, du kan vara med dem men inte med mig, Mimmi och din mamma?
Pappa: jkshdjhskajhkahjdahgÄGJ!!!!!!!!! *skriker och fler tallrikar går sönder* Du kan vara med dem, jag vill att du kommer!
Jag: MEN JAG VILL INTE TRÄFFA MARIAS UNGAR! Fatta det!
Pappa: jkshdakjghökjhökjbhÄKAGLKN *panik* Vet du vad, vi hörs om lördag… Ring mig.
Jag: Räkna inte med mig.
Pappa: Jaja, sköt om sig nu puss puss!
-piiip piiiip piiiip-

MITT HÅR STOD UPP EFTER DENNA KONVERSATION!!!!!!

Han sa att han skulle jobba….. sen ringde han till farmor och sa: Jag och Maria ska kolla på hus….

Ja, OFFENTLIGT, JAG MORDHOTAR MIN EGEN FAR PÅ MIN BLOGG.
JAG HAR EN KNIV OCH INGET SAMVETE, DEN SOM HAR TRÅKIGT PÅ LÖRDAG KAN… hälsa på.
Jag vill ha hans huvud på en liten pinne… en pappaklubba😉 OMG FYFAN…. VAD ÄCKLIGT… happy halloween. hoppas ingen som ingår i den familjen ser detta …. MOAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHA

jag är vacker.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Irritation

  1. God damn mad dog! skriver:

    Asså ÅÅÅÅÅÅH! inte okej att du ska stå ut med sånt där. kul att man anstränger sig för att dra samma lögn också.. du är i alla fall bäst hanni!

  2. A-bone skriver:

    Hahahaalltså den bilden!!!! lol:ar sönder den totally

  3. Nora skriver:

    Förstår den dåliga dagen totally, från den 10 minuter sena läraren och så klart till dumma ursäkter från jekla n00b, du är så bra!❤

Kommentera

