A-team

Babes, jag har övergett F. Jag är nu one of the A-team members!
Jag skrev ett prov och fick F, det var ett brutalt F! Det var F på varenda fråga..ett sånt F ja. Men jag gjorde omprov och idag fick jag ett mejl från min lärare där det stod: Hej, du fick A på mediaprovet. Bra Hannah!
Jag studsade upp och grät nästan och ringde Alva
Nu ska du få höra, you’ll blister my face with the pity
Jag sa allt det jag sa här och hon svarade att hon fick A första gången. Då försvann glädjen helt.. Inte för att jag är naturligt omogen men jag ba: OMG jag är smartare än geniet som hon är. (vilket jag inte är men jag tänkte det för en sekund.)
Men whatever. Hejhej Alva!

Jag: ”Någon som inte orkar livet?”
Bernard:
 

Jag: ”Oj, vi råkar ha samma syn på livet, vill du ligga med mig och få en massa elaka barn?”
Bernard: ”C’mon in!”

Jag: ”I want you.”
Bernard: ”Wow!” 

Jag: ”Ingen orsak.”

Jag pratade med Emma om tråkiga youtubare och det är ju inte så att alla youtubare är tråkiga men alla har ju haft tråkiga inlägg… Men… om man verkligen tycker någon är snygg då kan man faktiskt leva med sånt.. Eller om man tycker personen annars är skön.
Fast om man tycker nån är fett skön då behöver man inte skämmas och säga att det bara är för ansiktet. Jag måste alltid hitta en anleding för mormor.. Hon ba: varför gillar du han då? Då måste jag typ ba: Han är så bra på att… knyta slipsen…
Fast man bara vill säga: Han har ett fantastiskt utseende och perfekta tänder. What you want from me?
Precis Bernard, så känner jag mig!

Jag tror att det här räcker för idag, puss och kram❤

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till A-team

  1. A-bone skriver:

    Alltså come on in bilden… Kan man egentligen säga najj till det?

  2. God damn mad dog! skriver:

    haha å gifs<3<3 hah fett kul de är fan en bra comeback o få A på ett omprov. love u! blev glad att våra djupa tankar återgavs här.

  3. God damn mad dog! skriver:

    å Hannah! Jag känner samma sak.<3 asså dör din blogg e så rolig. du måste få en kändisfollower så du blir poppis!

  4. God damn mad dog! skriver:

    jaa bomba henne me länkar! om du samtidigt berättar en ”himla fin” historia går det nog vägen.

  5. God damn mad dog! skriver:

    haha det är ju det som är så bra me din bloggis ju. jaa! ååå kan inte ja få önska inlägg? å ja vet jag vill ha frågestund, o så har du bara me mina frågor!!!!!

Kommentera

