Skula skurla skula

Inte hej..
Åh, allt är så himla cp. Jag vet inte om det ska vara såhär men det känns så fel. Men en bra sak är att jag fick C på en svenskauppgift, något jag aldrig blivit annat än underkänd på.
Efter jul ska jag sluta här, ja och om jag inte kommer in på Globala, då ska jag sluta gymnasiet helt och jobba i en termin, sen på hösten går jag om ettan på Globala. Det är helt enkelt inte värt det ifall jag ska plugga som en galning på Globala nu, för du förstår nog inte hur mycket jag gått miste om på denna skola. Inte för att jag är så mycket av en franska-människa, men det har varit något som fattats, framför allt bilden.
Jag vill inte att någon ska bli ledsen, på något sätt känns det som att folk inte kommer bli det så om jag säger: Bli inte ledsen! då är jag bara töntig som tror att någon ska bli det, men om det finns någon som är det trots alla tvivel, snälla var inte det. Herregud, det beror absolut inte på någon i min klass. Jag gillar alla i klassen, men den här linjen känns bara lite tveksam. Jag sa till min lärare att jag har hamnat rätt men endast för att slippa frågor. Snälla respektera detta beslut.
Alltså helt allvarligt nu, hur fan ska det gå?
Det finns uppenbarligen ingen plats på Globala och jag kommer inte få jobb heller. Jag vet inte vad jag ska göra. Det känns så himla overkligt men ändå bra. Jag är lättad, fast jävligt rädd. Jag är osäker på om det är ett bra val, men jag kan inte stanna här en termin till.
Åh…
puss

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

