Aa fast…nee

Kära hjärtanes…
Det är så himla sjukt, jag har inte fått plats på Globala. Inte alls.
Så nu har jag två alternativ:

  1. Sluta vid jul och skaffa ett jobb 2012. Jobba fram till sommaren, och ta en plats på Globala och börja om ettan tillsammans med 96-or. (blä)
  2. Gå höstterminen ut och vårterminen, sedan i tvåan börja på Globala, men då har jag missat två terminer, en hel del kurser och måste ta igen allt vilket kommer bli tufft. Men fördelen är ju att jag går med 95or.

Vad tycker du jag ska göra? säg vad jag ska göra när jag inte vet.

Klassikern när jag är förvirrad; Keira och James och andra som jag håller varmt om hjärtat!! Love me like I love you!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Aa fast…nee

  1. H skriver:

    Jag tycker att du ska börja globala i 2an! Det kommer att vara värt det🙂❤ ( vill torrjucka mot Leo i skinbrallorna)

  2. God damn mad dog! skriver:

    Å Hannah! Vi står bakom vilket beslut du än tar! Hoppas det går bra, föresten en bra grej med om du börjar me 96or, då kan du va dryg o alla killar kommer gilla dig för att du är äldre o ball typ!!

    Kärlek från Rut

Kommentera

