The art of getting high

Ja, det är min version av filmen jag gillade och blev sågad för– att jag gillade.
Jag har gått under faktiskt, jag har gått sönder. Jag vill inte gå tillbaka till skolan någonsin igen. Det som kom idag var ett F som slog ner mig helt och hållet.

Min lärare:

Jag:

Nej men alltså, jag tror jag har hamnat i fel linje. Media är inte min grej och jag orkar inte anstränga mig nå mer.
Jag var så himla nära tårar, men alltså hur hade det sett ut. Jag är så himla ful när jag gråter.


jag vill byta skola, nu

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till The art of getting high

  1. A-bone skriver:

    Det är du på bilden, eller hur!

  2. God damn mad dog! skriver:

    asså faan jävla skola!!!! :((( de borde typ inte få ta in nya ettor på danvik.

    förövrigt orkar inte gifen på arga ungen så bra!!

Kommentera

