Livet så här långt

Det har hänt så övermycket!!
Jag var på Hovet och såg Robert Pattinson, och han var jättesnygg och det var rätt coolt att ha det som en merit…
”Hej jag söker jobb som ditten å datten, och jag har sett Jedward, Robert Pattinson och Ashley Greene!
…och Kicki Danielsson… på macken i Tönnebro… Fast jag blev inte starstucked när jag såg henne… Bara lite full i skratt…”

Jag har varit i London och jag har handlat en massa. Här är min lille lista på vad jag gjorde, i stora drag:

  • Första dagen så kom vi till ett skitigt hotell och det var jätteläskigt.. Bakom toaletten var det ett stort hål och där levde det saker… Levde… säkert.
  • När vi vaknade gick vi till Hyde Park, men det var fett svårt att hitta dit… Oj maddafakkah glömde säga att vi åt frukost på STARBUCKS! Helt magiskt!!!! Drack en fiiin kaffe med en massa skum och sånt!!!
  • Sen fick vi ett nytt hotell och det var ju skönt… DÅ när vi skulle till det nya hotellet passerade vi min drömbokhandel.. Men dom hade bara konstiga böcker så dom kan ju bara skita ner sig!
  • När vi stack å allt det så åkte vi till Covent Garden, då käka vi och sen provade Alschis kläder och köpte en massa och jag ba bläääää! Sen åkte vi till Foyle’s bookshop på Charing Cross… men dom kan också skita ner sig för dom hade så konstiga böcker… Sen sen sen… Åkte vi hem och dog lite.. och på kvällen vandrade vi längst Themsen.
  • PÅ morgonen där efter så rusade vi till Primark och Topshop och d handlade jag en massa.. Fast aslakshsisd köpte mer!
    OMGomgomgomg– vet du hur många snygga människor det finns där, jag fick elstötar i hjärnan varje gång jag öppna ögonen NÄR JAG BLINKADE, bzz bzz bzz!
  • OMG på kvällen stack vi till Notting Hill och gick på en Pub som heter Portobello Golden. DÄR MINA VÄNNER- jobbade UNIVERSUMS VACKRASTE MÄNNISKA.. jag svär. Okej, nästan men asså han var så jävla fin… Synd att min mormor var där bara… FHE—- fuck her English.

Det var väl allt… Sen vaknade jag 5 nästa morgon, och då åkte vi hem. Till jordens fulaste skogsdunge- Sverige.
Here comes some pictures!
Observera är bilderna är… dåliga. No excuses! asså FÖR DÅLIGA HAHHAHAHA
(lyssnar för övrigt på denna:  Pete Yorn & Scarlett Johansson – Relator)

asså, sista bilden nu, den är inge bra men asså kolla underbettet.. i’m loving it!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Livet så här långt

  1. H skriver:

    Hahaha mycket skit i london alltså!!❤

  2. A-bone skriver:

    Alltså tack för typ de fulaste bilderna!! Haha shiit

  3. God damn mad dog! skriver:

    haha å londongirls!! har du värsta brittstilen nu efter byte av garderob?

    • hahah inte direkt, brittstilen kommer nog allt eftersom.. men jag är lite mer topshop och lite mer primark… det är inte helt fel.. önskar att man kunde få brittstil efter 3 dagar… dom är så fashionabla

Kommentera

