Återträffen<3

Idag hade vi en liten återträff, vi var bara tjejer från förra klassen. Det var en sån lättnad, det var som att vara tillbaka till förr och det var inte så kontigt. Tänkte att alla skulle sitta och vara lite pinsamma…  Sitta och vispa i nån jävla Earl Grey-blanding och gråta tyst så snoret rinner ner i koppen…
Sen säger man ”Jaha, hejdå… vi får ta en fika nån dag..” fastän båda tänker ”Varför kan inte du dö någon gång?”
MEN så blev det inte!
Imorgon när man ser sin nya gymnasieklass kommer man säkert kolla lite överlägset på dom och tänka: ”Vi kommer aldrig känna varandra så bra… snart drar jag… forrrt som fan…” sen kommer man på att en liten djävul säger: ”Nehe… du ska stanna här och jobba i gruvan tills du ruttnar å dör! mohahahha”
Fast jag trivs ju ändå… rätt bra.. tror jag!

Jag vill ha ett liv nu, jag vill verkligen ha något att längta efter varje dag. Jag vet inte hur man ska få det så, men min tanke var att öppna en bokaffär.. Jag vet att det är lite tidigt för det men jag känner ändå att det är var jag vill syssla med. Inte som i Black Books… men nästan..
Min affär ska bara ha bra böcker, filmer och cd-skivor.


gud vad kul jag ska ha där…
nee nu började jag gråta… samtidigt som jag skrev det översta… för jag kommer inte alls ha kul där….
jag kommer inte ens gå ut gymnasiet…

jag kanske kan bli psykolog?
-Du sa att din…fru lämnat dig?

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Återträffen<3

  1. H skriver:

    Satsa på både och!! Dina klienter kommer köpa en massa böcker av dig😉❤

  2. A-bone(r) skriver:

    Du kan ha en klinik i bokhandeln! Med Kerstin som sekreterare såklart

  3. Nora skriver:

    Jag kan skriva böckerna i din affär, haha! Är lite inne på det spåret, bara för att det verkar så mysigt att sitta hemma i pyamas med datorn och skriva och äta en enda lång frukoooost!

  4. God damn mad dog! skriver:

    Å jag vill också va me! jag kan DJa i din bokaffär….not!!! please jag kan sortera alla böcker eller nått.

Kommentera

