Födelsedagskalaset

Jag fyller år om 28 dagar! Här kommer min önskelista:

  • Black Books-boxen
  • Coco Mademoiselle Chanel
  • Derek Mahon’s diktsamling
  • Rosenkrans
  • Armbandsur
  • Doftljus
  • Skrivbok
  • Norsk kofta som sticks, som alla hatar förutom jag
  • Tekopp!
  • Te!
  • Father Ted-boxen!

sen önskar jag mig en pojkvän som ser ut ungefär så här och säger ungefär sådär varje gång han ser mig:

Mina andra krav som inte rör utseendet lyder så här (kan låta lite som dom 10 budorden):

  • Han får inte röka!
  • Han får inte dricka, om det inte är vatten eller flytande föda i samband med operationer eller nåt etc..
  • Han måste vara vänster, alltså politiskt..
  • Han får gärna vara lite estetisk, kunna sjunga eller spela teater eller dansa eller rita eller tänka…you name it! (kunna spela Cod utan att titta eller runka med vänsterhanden räknas INTE!)
  • Han får inte vara en skrytmåns som ba: KOLLA VAD JAG ÄR SNYGG.. OCH BRA OCH TRALALA!
  • Han får inte vara en hon.
  • Han kan samtidigt passa på att vara nån millimeter ÖVER 135 cm lång…
  • Förutom det kan han få vara snäll. Om han är det kan du räkna bort det mesta på den här listan…

Om du misstänker att du är denna mannen ring:
8327492784923847924879287987977979777979222220000-112

det är numret till Gud- för du finns inte!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Födelsedagskalaset

  1. H skriver:

    Hahaha jag ska plocka upp en genomsnäll snubbe och slå in…vänta bara!

  2. God damn mad dog! skriver:

    Haha mkt bra list! but we all know you’re in for the bad guys.. å vill också ha boyfriend som säger sånt o ser ut så!

Kommentera

