Stu-stu-stu-diedag

Jag har suttit hela dagen med näsan i boken och svettats och sugit in kunskap…
Äää, just kiddin yao… Klart jag inte har, vem tar ni mig för? Studiedag för mig innebär

  1. Sömn..
  2. och mer sömn…
  3. sovmorgon…
  4. ligga i sängen…
  5. somna om igen… (det här är bara för bra)…
  6. vakna igen klockan 13.00 och tänka: Oh mother fucker-son of a bitch…. klockan är fööör mycket…
  7. man går upp och äter upp allt i kylskåpet..
  8. (vad är meningen med den här listan?) man kollar på tv…
  9. SEN städade jag heeela huset (grannarnas lägenheter ej inkluderade)

förresten, hur skulle det se ut?
Går in till gubben under och ba: Om du bara…lyfter på fötterna..så jag kommer åt… tack —> och vidare till nästa..


girlfriend, renare?… renare!

Kolla, jag rensade ut 5 stora papperskassar med endast syltburkar från ett skåp, och gamla glasslådor… Man får en känsla av att 12 i samma hus är 12 år för länge. Allt samlas på ett ställe, som Mimmis skor…
Okej, jag sökte förståelse hos Alva men det gick inge bra..

Jag såg ett ett par skor som låg i hörnet av hallen, dom luktade bajs och hade hål i botten, jag tänkte: Vad äckligt, hejdå bajsskor!
(typ storlek 34 också- I ALLA FALL)
Jag slänger dom i soprummet och när jag säger: Jag kastade dina äckliga skor Mimmi.
Då säger hon: Vilka skor?
Jag sa: Dom bruna som luktade hundbajs, var i storlek 34 vars sula var borta?
Hon sa: Hade dom en rosett?
Jag sa: Ja..
Hon skriker: DET VAR MINA FAVORITSKOR!?!?!??!?

Jag kände att jag gjorde rätt… gjorde jag rätt?

Puss
Hannahjäveln

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Stu-stu-stu-diedag

  1. A-bone skriver:

    jag är kissnödig

Kommentera

