Kidzz

helt otroligt… konstnärligt… ser du… tre tomater!!!!

jag är så personlig när jag lägger upp bilder på mig själv som bebis.. nu är vi tighta!

närbild, ännu bättre

bff’s

kära läsare, glöm inte, safety first!

hahah jag ba: shit, jag är james potter… (pappa potter)

bjuder på denna…. man kan se facebookloggan i hörnet!!!

 

jag ba: wow ser ut som james potter!! (pappa potter)

bye bye

Miike Snow – Animal – Punks Jump Up Remix

ps. jag satte på mig glajjorna för att jag tänkte på james mcavoy och han var så himla söt i en film när han hade det… och jag såg förresten en annan film med honom idag för att hålla livet uppe… jag dööör… nu ska jag visa

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Kidzz

  1. A-bone skriver:

    Oh james!

  2. God damn mad dog! skriver:

    Å va fint!! det ser ut som du sitter o håller i dig själv typ.ASSÅ DÖR AV GIFEN!<3

  3. God damn mad dog! skriver:

    james<3 måste liksom förstärka att han e bäst. dehär e ju liksom jamiebell fast snyggare typ de e omöjligt.

Kommentera

