Dilemma

Enligt min åsikt är att det är töntigt att skriva om sina problem på sin blogg, som att man ba: ”Hej kom å hjälp mig, jag är en uppmärksamhetshora med avsikt att ni ska tycka synd om mig!”
Jag vet inte om jag tycker om skolan alls… nu!
Fast imorgon ska jag på en sak som… är nice så ända in i helvete!!!!!
Jag ska se EN DAG imorgon!!!!!!! Jag va me Saga som skulle se den, och jag blev så sjukt avundsjuk, sen kunde inte hennes syster gå så hon ringde mig och det måste ha låtit som att jag kom i telefonen, ”JA JA JAAAA YESS OMG SAGA JA…” typ.


jag tänkte förresten skriva något negativt om gymnasiet… okej, till alla som ska söka nästa år: SÖK INTE, bli hellre arbetslösa!!!

Ja, jag förespråkar arbetslöshet!
Ja, jag skiter i hela jävla politiken som säger att arbetslöshet är dåligt, skolan är dålig.
Bli lycklig istället…

Hannahjäveln

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Dilemma

  1. H skriver:

    Håller med det där om gymnasiet….

  2. Nora skriver:

    Fattar inte grejen med att alla som gick gymnasiet när vi sökte var så…lugna? Inte en enda desperat *ta dig här ifrån fort som fan* blick på något öppet hus? VAD ÄR GREJEN????
    Pussråre ❤

    • Det kallas Stockholmssyndromet, man vänjer sig vid sin miljö och då är man fast…
      Jag hatar livet, andas in när folk nyser på tunnelbanan bara för att få vara hemma dagen efter.
      Puss ❤

  3. God damn mad dog! skriver:

    håller med er. tkr vi ska va där o varna i tid!!!

Lämna en kommentar