Alla på Maggio

Vet du som än läser detta, jag har haft en panikattack i kanske tio minuter och det beror på det här:

Just det här ögonblicket är mitt favoritögonblick i hela Romeo + Juliet… okej det kanske är det enda bra med hela Romeo + Juliet! Fast jag gillar Claire Danes och han tillsammans…
VARFÖR BLEV HAN SÅ FUCKING FUL SEN…. jag gråter blod.
En liten filmstund med mig nu då, mest för mitt eget nöje-

Dina fem manliga respektive kvinnliga favoritskådespelare?
James McAvoy, Leonardo DiCaprio (UNG), Ewan McGregor, Dylan Moran, Jim Sturgess, Keira Knightley, Kate Winslet, Claire Danes och Saoirse Ronan

De sämsta filmerna som du har sett?
Bollywood queen… och kanske Camp rock?

Vilka filmer bör man tycka om för att ha en filmsmak någorlunda lik din?
Försoning, Penelope och de flesta ”snygg-kille-filmer”, och Girl, interrupted, Stolthet och Fördom
fast jag kan vara svår också, typ Control, The lovely bones och HANNA, Saint Ralph

Vilken film såg du senast på bio? Hurry Pottah

Vilken blir nästa film som du ser på bio?
ONE DAY, eller Bridesmaids… då vet jag hur jag ska planera mitt och Jims bröllop efter att jag sett One day🙂

En filmscen som du har berörts av?
När Robbie dör i Försoning.. när Jack dör i Titanic….när tjejen i The lovely bones dör…. När Ralph inte vinner Boston marathon

Vilka manliga skådespelare tycker du är snyggast?
James McAvoy, Jim Sturgess, Leonardo DiCaprio, Ewan McGregor, Logan Marshall-Green, Aaron Johnson, Patrick Dempsey, Gerard Butler

Vilka kvinnliga skådespelare tycker du är snyggast?
KEIRA KNIGHTLEY
och Claire Danes i vissa scener av Romeo + Juliet, och Kelly Macdonald

Favoritregissör? Baz Luhrmanns filmer är väldigt färgstarka och det gillar jag, men jag gillar verkligen Joe Wright..

Fem skådespelare som du inte klarar av?

Mary-Kate och Ashley Olsen.. och Ashley Tisdale… det var 5 va?

Tre filmer som du har gråtit till?  Gilbert Grape, Saint Ralph, Lassie (och Romeo + Juliet, i smyg)

Vilken är den mest överskattade filmen enligt dig? Sex and the city- the movie

Senast sedda film? Romeo + Juliet… men innan det vare faktiskt Dear Frankie..

Vad bör en film innehålla för att du ska uppskatta den? Heta män, ett bra slut, sammanhängande story, mycket kärlek, den ska vara färgstark, gärna mycket tempo fast på ett behagligt sätt!

En bra bok som har blivit en bra film?
Försoning, Stolthet och fördom är rätt bra.

Förresten, hoppas alla på Maggio ikväll har det kul❤

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Alla på Maggio

  1. HANNAHHHHH! Ville bara framföra följande:
    a) Du är snygg
    b) ditt hår är lååångt majgodd!
    c) Jag hoppas också att det vänder. Önskar Leo var ung förevigt.
    d) HUR ÄR DET MED DIG!?!?!? (smajlisar åså)

    • LIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      a) duärdetocksåsåtillsammansskullevivaratyp:omg:)
      b) INTE NU LÄNGRE!!! jag hade det till typ långt ner på ryggen men igår så klippte jag det och nu ser jag heeeeelt annorlunda ut. kort fast ändå inte som i sjuan för det var MITT STÖRSTA PSYKBRYT!!
      c) man kan hålla honom vid liv om man kollar på gamla filmer………. men ave maria tuttarna klia…. det gånte ju!
      d) DET KNATAR OCH GÅR, jag har svårt att vänja mig vid en ny miljö efter 10 år som internerad på Eriksdal… HUR GÅRE SJÄLV????????????? läste något om att du dricker, tant hannah säger fy!!
      ps. de nya niorna hade vispub igår…. punkt punkt punkt

      • Lisa skriver:

        Bäste TANT.
        a) hållermed,vibordegåutochfåfolkattkommaibyxornaavblottaåsynenavoss.hohohohoh.
        b) I SJUAN HADE VI ALLA PSYKBRYT, JAG GILLAR DITT HÅR NU MED, fem av fem toasters
        c) om tuttarna kliar; klia dem
        d) Inget att oroa sig för, belive you me! När jag tänker mig dig på gymnasiet så ser jag dig som konung, är jag näradå??
        degårfanbra för mig, får magsår av prov och läxor men har en amerikansk musiklärare som uppmuntrar hashbrownies vilket jag finner underhållande.

        Ps. Hur bra/illa var det??? Jag vill höra allt. ds
        Pps. min lillasyster avgudar numera Justin Beiber. Utför du excorsismer? Är i behov av tio ds

        MVH MO(N)STER.

      • a) toldyaaaweresogoodatthat!
        b)….ja…..som lisulf hanulf och widing.. det var världens mest horribla psykbryt… 3-eningheten…. tack, jag älskar ditt fucking hår hele fucking tiden… på en bild så såg det lite ut som charlies… det digga jag som fan!
        c) oh thank you, det känns redan bättre!
        d) om du är dum mot dig själv är jag orolig… the tant inside of me lackar bäver isåfall…. och ja, vännen.. jag är inte konung.. jag är det lilla biet som flyger baklänges… så… inte så nära men… är du kung eller kund?
        ååå brownies… får mig att tänka på hyde…. ohhhh hyde! jag får inte magsår alls…. få inte det! jag har en lärare som är tjock, jag trodde hon var gravid i en månad, tacka gud att jag inte gratulerade henne!
        ps. alla var dåliga!!……… nån var bra! resten var toaborstar!!!!
        pps. SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, bejber är ute…… jag kan utföra ibland….. har du kniv… och nål och tråd…. och ammoniak!🙂 tack

        mvh tant

Kommentera

