Mest för att folk gillar att läsa så gör jag det

Nej men tjena,
Hannah här…

jag går på Rytmus.
På min fritid gillar jag mest att inte göra något alls, det är därför jag inte har några muskler. Jag stör mig på människor i allmänhet. Speciellt såna som säger att de gillar musik som att det inte finns något annat. Alltså, jag har det svårt på min skola. Hoppas ingen därfrån läser det här. ja vad fan. hur skulle det kunna hända?
Just nu är jag på ett sånt humör som är jobbigt för alla utom mig själv. Jag älskar att vara irriterande och jobbig..
vad fan gör jag nu?

Okej jag börjar om..
Hej jag heter Hannah och jag är alkoholist.

Fel igen.
Hej jag är här igen och jag har inte bloggat på väldigt länge, jag har precis börjat skolan, rytmus medialinje och skolan ser just nu ut som ett kontor drabbat av en kärnkraftsolycka.
Makes me feel at home.
Hur har du det på ditt gymnasium?

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Mest för att folk gillar att läsa så gör jag det

  1. A-bone skriver:

    upplyftande inlägg!

Kommentera

