HåkanHellströmMarkusKrunegårdÄlvsbynÖlGubbarSomSuperMumsFettSexigt

Men hejdå!
Igår såg jag Håkan Hellström, inte på nära håll egentligen.
Men nog nära för att räkna det som ”sett live- typ på riktigt”
Jag hade inte råd att betala 300 kr för att kunna komma in på Luleåkalaset så jag tänkte att jag kunde sitta på bryggan mittemot scenen och det funkade. Jag satt bredvid några hamnstammisar, såna som ägnar all sin lediga till att jobba fram en rund mage, fastän man säger att det inte är snyggt-
och Håkan drack på scen, hela min kristna kropp slog bakut och jag ville helst hålla för ögonen för varenda barn som såg det. (ja sån e ja)
Men gubbarna i hamnen såg det som en invit att ta en gemensam klunk, tillsammans med den kända göteborgaren Håkan Hellström.
Ett två, skål
Innan jag fraterniserade med hamnstammisar och sjöng med Håkan lämnade jag min lillasyster på stationen i Älvsbyn för att sedan se på när tåget rullade mot Stockholm (med ett stolt leende på läpparna).
Hon tröttnade nämligen på norrland redan innan vi nått Gävle, hon suckade sig igenom hela Sverige…
SÅ nu bor hon ensam. 14 år gammal.
I alla fall, Älvsbyn är så sjukt roligt… inte det att det händer någonting.. för det gör det fan inte men alltså det är så gulligt…
Hela byn är typ som sysselstan… De har en neonskylt som visar vart polisen är..
ska se om jag hittar en bild.. tycker att det är lite gulligt. Oskyldigt på något sätt.
Okej det fanns ingen sån..

>sen lyssnade jag på Markus Krunegård. Han låter väldigt småstadsaktig..<

puss

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till HåkanHellströmMarkusKrunegårdÄlvsbynÖlGubbarSomSuperMumsFettSexigt

  1. Lisa skriver:

    men. Mimmi är 14. hon är stor. nästan. typ. ville mest kommentera. gymnasiet börjar snart. Taggad Hannah?

Kommentera

