Wolvs=Wolves

JAG HATAR MITT LIV OCH FACEBOOK OCH ALLA MINA…
i alla fall!
Jag skulle lägga upp bloggbajsingen på facebook så att jag skulle få nån som läste den.
Men jag skrev Raised av wolfs… pinigt, glömde e:et. Jag är ju inte en dum en så jag såg det. Tack gode gud. Nej men jag ändrade det men det försvann inte.
SÅ alla kunde se mitt horribla stavfel.
Jag tog bort connectiongrejen från bloggen till facebook och tog bort inlägget, skrev ett nytt och connectade igen. SAMMA INLÄGG VAR KVAR!

”raised by wolvs
JAG VET ATT DET STAVAS MED E. 
jAG AVLIDER-

JAG SKA HOPPA FRÅN ETT BERG.
NEJ EN STEN.

säg inte sa du sten.
FAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!

jag är hemsk
dessutom ska ni få en glasögonbild av mig.

jag är så het, ta mig om du vill ha mig dumbledore

vacker…

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Wolvs=Wolves

Kommentera

