Quelle hände med mon blog?

Befinner sig i en obekant bekant miljö.
Ledtråd:

  1. Berg
  2. klockor
  3. choklad
  4. tyska, franska, italienska och en ful dialekt ingen jävel förstår

gissa var jag är-

och från mitt fönster ser det ut så där.

Schweiz.
Fråga mig inte. Jag passar inte in här.

Fast jag har det ändå rätt bra här i värmen. Blev uppåt 55-60 grader i bilen, du skulle ha sett min ansiktsmin då. Jag såg nog ut lite som en ful liten hund som man helst inte vill kela med.
Detta är tredje gången jag besöker denna by.. Första gången åkte jag skidor, det är jag inte ens bra på.. och det är inget jag finner något som helst roligt heller.
Andra gången gick jag på en internatskola i tre veckor och de enda som behandlade mig humant kom inte ens härifrån. Trevlig befolkning. Och jag är ju trevlig som säger typ: They’re all the same..
Kan se mig själv, stört bitter, sitter på en krog och super, jag berättar om min tragiska uppväxt. Nej, jag hade ingen tragisk uppväxt men jag hade en tråkig sommar 2009. Händelserik och omtumlande. Ack ja.
uhhnn… <—franska ”eeh”-formen. You really got to know that.

Jag är köttätare nu. Lyckades hålla mig som vegetarian i nästan ett år men jag har efter några veckor som grismördare funderat över att go back to veggie?!? Should I?
Känns rätt på något sätt..
Hah, en fluga försöker komma ut från mitt ultralyxiga palats, den slänger sig mot mitt stora extrema vardagsrumsfönster, den är helt hysterisk.
Äh, jag kollar på tv och bloggar. Och äter kossa. Jag orkar inte.

Nu dog den.
Den lever igen, jag tror jag ska öppna fönstret…
Done, okej snart är jag vegetarian igen.
Jag har slutat bita på naglarna. Då ska jag köpa svart nagellack och har långa naaglar…

mmmm
sexy veggie

xx

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

