Pinsamheter & Fruktansvärdheter

Det här är så pinsamt..!
Jag var på en studentskiva idag. Det var en jag känner som tog studenten. Jag kollade när hennes klass hoppade på flaket. Då ser jag honom; en kille som ser rätt dum ut. Han är så grymt söt och lite awkward. Han fullkomligt simmar i öl.
Han påminde lite om Troy i Morden i midsummer. Okej inte han då. Han stod i alla fall där… med öl över hela sig. Såg lite fortkommen ut. Och jag glömmer bort alla andra. Står bara där och glor.
Jag var så pinsam… Eller jag gjorde ju inget men jag kände mig fett pinsamt.

.

M-m-m-m-michael C-c-c-cera

 
Jag är hopplös. Talar bara om lads hela tiden.
På senaste tiden är det pinsamma, fula wannabe badboys som gäller.
Pinsamt eller hur.
Men en dag ska det bli du och jag flak-killen…
En dag….

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Pinsamheter & Fruktansvärdheter

  1. A-bone skriver:

    Dont stop belivin hold on to the feeling!!!

Kommentera

