Min vän E och jag, nej hon heter inte ecstasy.. stackars druggie jag är

Hon insisterade! Jag skulle skriva ett till inlägg sa hon!
Vi blir så himla in-igloo-ade med skolarbeten så det är det enda som fyller vår atmosvär. Jesus, ska jag skriva om mellankrigstiden, om jag hade lyssnat på lektionerna hade jag
1) Kunnat relatera till aktuella situationer.
2) Fått bra betyg och kommit in på ett bra gymnasium.

Men en liten sak tycker jag att jag kan nämna… dagens musiklektion var kaos, men det lät rätt bra också!
Vi spelar en låt som heter Queens corner av Joel Alme, jag har ingen koll på den egentligen.. Hysch, det kanske jag visst har men bara säger saker för att förvirra?!
Nej, men jag blir bara sur. Det känns jobbigt att allt är som det är, hatar när allt är som det är… för det som brukar vara, är ofta inte bra.
Det är därför vi alla dör, Att dö, det är ett verb. Man kan inte göra död. Det är ofrivilligt.

En kul grej,
Jag brukade lyssna på Kent förut, sen började jag lyssna på bra musik.
Jag lyssnade också på Cascada (i femman) sen började jag lyssna på musik.

youyouyou!!!
jag har så himla fina bilder på min dator, jag vill visa alla men det lär ta ett tag!
jag kan visa lite saker:
okej.. så fin var den inte men den för mycket nostalgi med sig, inte för att ja vet något om den…
denna däremot!!!!


okej nu är jag fett jobbig… föööörlåt

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Min vän E och jag, nej hon heter inte ecstasy.. stackars druggie jag är

  1. God damn mad dog! skriver:

    mm queenie blev fett bra! stjärnorna i klassen liksom..
    dock dålig mellankrigstids-referens! eliten kunde du ju liknat med arier typ!!

    //Mad dog

Kommentera

